SweetDessie

kändis dag

Kategori:


 
några gosiga killar som jag har stött på idag ;)
 
idag träffade jag madde och åkte till centrum. där var det massa srtister från mello som skulle uppträda. sjukt kul att dom fått till detta, och att det är gratis för oss att komma och se dom! dom hade liksom kunnat ta betalt i inträde eftersom vi får ju faktiskt se artister som är väldigt sttora just nu! och robin, vinnaren! åh han är så söt!
 
dagen har varit rolig och festlig men också lång och jobbig då jag stått upp oavrutet i nästan 5 timmar och har sjukt ont i fötterna! och imorgon är det skola igeeeen, jag orkar inte! får se fram imot veckans höjdpunkt...er. faktiskt 2 stycken! på fredag ska jag ha privatpass på kovo och på lördag ska vi hämta cissi, en kanin som jag ska tävla och träna och som vi ska ha på foder i et år! wiho!
 
så jag får allt lov att överleva veckan! nu vet jag inte alls vad jag ska göra för jag är uttråkad så jag ska väll spela lite cup song... hehehee...
Kommentera inlägget här: